Home / Over Bollenstreek Media

 

Bollenstreek Media heeft als doelstelling om de Bollenstreek te promoten bij bezoekers, inwoners en bedrijven. Dit doen we zowel in opdracht als met eigen projecten.

Enkele projecten van Bollenstreek Media zijn:

Bollenstreek.nl 

Dit webportal is de digitale plaats voor informatie over de Bollenstreek. Met gemiddeld 30.000 unieke bezoekers op de website en ruim 16.000 fans op de Facebook pagina.

Tulipfestivalamsterdam.com

Deze website richt zich met name op de (internationale) toeristen die meer willen weten over de Nederlandse bloemen. Per maand bezoeken 10.000 unieke bezoekers de website. Bij de website horen ook een Facebookpagina (1.000 fans), een instagramaccount welovetulips (2.800 volgers) en een twitteracount we_love_tulips (2.500 volgers).

Flowertour.nl

De Flower tour is een eigen product dat ontwikkeld is in samenwerking met VVV Lisse. Met deze fiets- en wandelroute van 15 kilometer verbinden we interessante locaties rondom Keukenhof en vertellen we het verhaal van deze streek en de tulp. Het product is online en fysiek te koop voor € 5,00 en is inclusief leuke kortingen en gratis producten zoals een souvenirboekje, kaas proeven en nog veel meer.

LisseCard.nl

Met dit all-in arrangement kopen bezoekers van Lisse voordelig het leukste dagje in het voorjaar. De LisseCard bevat een entreekaartje voor Keukenhof, Museum De Zwarte Tulp en de Flower Tour. De kaart is ook te koop inclusief huurfiets van Keukenhof en Openbaar vervoer ticket vanaf Haarlem, Amsterdam, Leiden en Schiphol.

Wat kunnen wij voor u betekenen?

Wilt u ook profiteren van onze activiteiten neem dan contact op met ons voor een vrijblijvende kennismaking. Mail ons op redactie@bollenstreek.nl

 

 

 

 

 
Share this page